Hur kom jag i kontakt med Reiki?
2022-06-19
Reikipodden fortsätter på nytt forum
2022-07-27
Hur kom jag i kontakt med Reiki?
2022-06-19
Reikipodden fortsätter på nytt forum
2022-07-27

Jag har själv som jag brukar säga åkt jorden runt 2 gånger för att lära den Reiki som går att lära. Speciellt bra blev det när jag hittade den Japanska Reikin för i väst kallar man det Japansk Reiki men det är det inte i grunden. För den Japanska Reikin innehåller moment som inte finns i den västliga Reiki Ryoho. Du kan läsa mer om mig och min Reikierfarenhet här

Många människor använder sig idag väldigt framgångsrikt av Reiki. Men många behöver uppdatera sina kunskaper om Reiki och vad Reiki är.

Det är vanligt att man kombinerar Reiki med andra metoder. Men faktum är att när du förstår Reiki så behöver du inte kombinera det för att Reiki ska ha full effekt.

Under den här kursen bjuder jag in dig som gått Reiki för annan lärare att lära dig Reiki 1 och 2 av mig. Vi träffas tillsammans under 3 kvällar där du får arbets-övningar muntligt av mig som vi sedan går igenom tillsammans i gruppen. Vi träffas via ZOOM och gruppen startar höst 2022.

Du kommer här att få ta del av det senaste inom Reiki och vad man idag vet om Reiki Ryoho. Reiki är mycket mer än Reikihealing och det får du under dessa 3 tillfällen möjlighet att ta del av.

  • Inloggningssida på min digitala portal där filmer, övningar och sammanfattningar finns
  • Vara med i min facebookgrupp och ingå i ett större Reikinätverk där vi regelbundet har träffar och föreläsningar.
  • Diplom i klassisk japansk Reiki steg 1 och 2 Läs mer
  • Kvalificera dig för utbildningen i MediReiki® Läs mer

Många som ”lärt mer Reiki” upplever att deras Reikiflöde blir starkare, de får bättre och effektivare behandlingar i Reiki och känner att de ”hittar” Reiki på ett annat sätt.  Jag utbildar på traditionellt sätt genom samtal och övningar muntligt samt att du får Reiju för att aktivera Reiki.

Observera att du behöver ha fått diplom i steg 1 och 2 i Reiki

Du bokar här

Comments are closed.