2026-06-14
Läser du lite överallt hur olika medium tar kontakt med andevärlden och förmedlar budskap från andra sidan? Tyvärr har just det man kallar andekontakt blivit en norm i Sverige och när det pratas om mediumskap.
I min värld är den andliga delen av verkligheten helt annorlunda. Därför att andekontakt är för de flesta att prata med döda men andekontakt med mig som dimensionellt medium och i den shamanska läran är ande något som finns i alla levande väsen.
Så när någon säger de har andekontakt bör de också veta vem de talar med men det gör de inte utan all kontakt är döda anhöriga och ingen förstår riktigt de dimensionella världarna.




